Description slide 1 Description slide 2 Description slide 3 Description slide 4

Στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Ταξίδι στον χώρο και τον χρόνο, η παρουσία του  ελληνικού στοιχείου στην Κάτω Ιταλία» και μετά από πρόσκληση του συλλόγου “Chora Ma”, μαθητές/τριες της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου με συνοδεία εκπαιδευτικών του Σχολείου, το χρονικό διάστημα από 5/4 έως 11/4, περιηγήθηκαν στις περιφέρειες Απουλία, Καμπανία, Μπαζιλικάτα της νότιας Ιταλίας.

Σε μια εποχή όπου η εκπαίδευση αποκτά ολοένα και περισσότερο διαδραστικό χαρακτήρα, η σχολική εκπαιδευτική εκδρομή αναδείχθηκε ως ιδανικός τρόπος για να εμπλουτίσουν οι μαθητές τη γνώση τους, ενώ παράλληλα εξερευνούν την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της χώρας μας. Η πρόσφατη τριήμερη εκδρομή περιλάμβανε επισκέψεις σε αξιοθέατα που εντυπωσίασαν, ψυχαγώγησαν και καλλιέργησαν τη μάθηση των μαθητών, αποτελώντας παράδειγμα μιας εμπειρίας εκπαιδευτικού ταξιδιού υψηλής ποιότητας.

Μαθητές/τριες και συνοδοί καθηγήτριες του Γυμνασίου Αμπελώνα πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μόναχο κατόπιν πρόσκλησης του 2ου Ελληνικού Γυμνασίου Μονάχου. Η μετακίνηση έλαβε χώρα από 19 έως 22 Μαρτίου. Μετά από θερμή υποδοχή της διεύθυνσης και των καθηγητών του σχολείου οι μαθητές/τριές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ελληνόφωνους μαθητές που φοιτούν στο 2ο Ελληνικό Γυμνάσιο Μονάχου και να ενημερωθούν για την καθημερινότητά τους, το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ως δίγλωσσοι μαθητές.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Αμπελώνα παρακολούθησαν τη σχολική εκδήλωση για την επέτειο της Επανάστασης του 1821, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου,  στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου.

Στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και της σύνδεσης της θεωρίας με την πράξη, οι μαθητές του Γυμνασίου Αμπελώνα έγιναν «μικροί επιστήμονες» πραγματοποιώντας το διάσημο πείραμα του Ερατοσθένη, ανήμερα της εαρινής ισημερίας. Με τη χρήση ενός ραβδιού  και τη μέτρηση της σκιάς του την ώρα που ο ήλιος βρισκόταν στο ψηλότερο σημείο του ουρανού, οι μαθητές υπολόγισαν την περιφέρεια της Γης και την ακτίνα της, ακολουθώντας την ίδια μεθοδολογία που εφάρμοσε ο αρχαίος Έλληνας μαθηματικός πριν από 2.200 χρόνια.

Μένουμε Ασφαλείς

Οδηγίες προστασίας ανηλίκων

prostasia anil

Monday the 28th. Custom text here - Joomla Templates