Description slide 1 Description slide 2 Description slide 3 Description slide 4

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

 

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 

Θετικά σημεία

Θετική επίδραση του γνωστικού και βιωματικού υλικού στις αξίες και συμπεριφορές των συμμετεχόντων μαθητών.

Επιτυχής ενσωμάτωση της δράσης στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.

Ενημέρωση, προβληματισμός και ευαισθητοποίηση στο θέμα της «διαφορετικότητας».

Καλλιέργεια σεβασμού και ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, ομαδικότητας και αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών.

Συνεργασία των διδασκόντων διαφορετικών ειδικοτήτων του Σχολείου.

Εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών.

Ανάπτυξη γνώσεων ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών.

Σημεία προς βελτίωση

Ενδυνάμωση κι ενίσχυση της συνεργασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας: καθηγητές-μαθητές-γονείς.

Καλλιέργεια κι ανάπτυξη της εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας.

 

Διοικητική λειτουργία 

 

Θετικά σημεία

Επιτεύχθηκε:

-η ενίσχυση της εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας με τη διαμόρφωση ενός

πλαισίου σταθερής επικοινωνίας της με φορείς της τοπικής και ευρύτερης

κοινότητας

-η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα κοινωνικού, περιβαλλοντικού και

πολιτιστικού ενδιαφέροντος μέσω δράσεων και συνεργασίας, τόσο με φορείς

εντός της σχολικής κοινότητας όσο και εκτός αυτής.

Πραγματοποιήθηκε διάχυση των δράσεων μας στην τοπική κοινότητα μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου και των δελτίων τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

 

Σημεία προς βελτίωση

-

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

 

Θετικά σημεία

Θετική στάση απέναντι σε νέες μεθόδους διδασκαλίας.

Ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος στους εκπαιδευτικούς.

Κινητοποίηση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Σημεία προς βελτίωση

Εμπλοκή μεγαλύτερου αριθμού εκπαιδευτικών στην ιδέα και νοοτροπία συμμετοχής σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

 

 

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

3

 

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

 

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

 

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

 

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Σχολείο και κοινότητα

 

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

 

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

 

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

 

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Μένουμε Ασφαλείς

Οδηγίες προστασίας ανηλίκων

prostasia anil

Monday the 28th. Custom text here - Joomla Templates